Äänet
Seuraavia keinoja voidaan käyttää uusien äänien luomiseen ja poistamiseen.
sound_add(fname,kind,preload)
Lisää ääniresurssin peliin. fname on äänitiedoston nimi. kind on äänen tyyppi (0 = tavallinen,
1 = taustamusiikki, 2 = 3D, 3 = multimediasoitin). preload määrittää sen, tuleeko ääni tallentaa
äänimuistiin samantien (true tai false). Funktio palauttaa uuden äänen indeksin, jota voidaan
käyttää äänen soittamiseen. (Funktio palauttaa -1, jos tapahtuu virhe, esim. tiedostoa ei ole
olemassa).
sound_replace(index,fname,kind,preload)
Sama kuin edellinen, mutta tällä kertaa uutta ääntä ei luoda, vaan jo olemassa oleva äänen
indeksi korvataan ja vanha ääni vapautetaan. Palauttaa totuusarvon onnistumisen mukaan.
sound_delete(index)
Poistaa määritetyn äänen, vapauttaen kaiken sen varaaman muistin. Sitä ei voida tämän jälkeen
palauttaa.